Specifika PPC reklamy pro zahraniční trhy

Placená digitální reklama je vynikající marketingovou taktikou pro rychlé přivedení nových návštěvníků a generování prodejů. Pokud působíte ve více zemích, samozřejmě je nutné ji řešit mezinárodně, tedy respektive zvlášť pro každou zemi.

Jak probíhá online migrace na zahraniční trhy? Obvykle se prvně řeší webové stránky. Lokalizujete je a provedete SEO optimalizaci pro nový trh. Pak byste ovšem měli vytvořit mezinárodní marketingovou strategii a spustit nové kampaně.

Nečekejte, než vám zákazníky přinese SEO

Mezinárodní SEO je sice základem, ale než zafunguje, pravděpodobně to bude nějakou chvíli trvat. Nečekejte. PPC reklama vám přinese okamžité výsledky.

Jestliže vaše firma působí mezinárodně, pak potřebujete vaše reklamy (klíčová slova, text, vstupní stránku) lokalizovat do daného jazyka. Pouhý překlad však nestačí. Třeba taková PPC reklama ve Francii může vyžadovat úplně jiné texty než ta v Česku. Tamní kultura je jiná, mají specifický humor, platí na ně jiné taktiky než na české zákazníky.

Pouhý překlad nedává smysl

PPC reklamy pro zahraniční trhy by měl jednoznačně tvořit někdo, kdo jazyk perfektně ovládá. Reklamou s chybami nikoho nezaujmete. Překlad ale není dostatečný, kromě výše zmíněných důvodů narazíte i na problém s délkou. Délka textu PPC reklamy je omezená, některé jazyky se vyjadřují úsporněji, jiné nikoliv.

Nechte si raději pomoci od odborníků

Pro nový trh je tedy třeba nastavit úplně nové reklamy. S unikátním textem, unikátním budgetem. Cena za proklik v různých zemích se totiž liší.

Obraťte se například na agenturu PPC Profits. Problémem pro ně není PPC reklama v Polsku, Německu, Rakousku, Švýcarsku, na Slovensku, ve Velké Británii a USA. Mimochodem i pro Velkou Británii a USA je samozřejmě nutné nastavit originální reklamy, ačkoliv obě země používají stejný jazyk.

You may also like...