Recenze: Seznamte se s CS:GO

Možná patříte k hráčům, kteří si dali od hraní několikaletou pauzu. Třeba kvůli studia vysoké, založení rodiny... A tak vám unikla celá řada herních titulů, které byste rozhodně měli vyzkoušet, byť s poměrně dlouhým zpožděním. K těm nejvýraznějším online FPS bezesporu patří další přírůstek do rodiny (čtvrtý v pořadí) Counter-Strike. Podtitul Global Offensice vyvinulo Valve společně s Hidden Path Entertainment a plynule navazuje na starší verze.

Na čem si zahrajete?

Hra CS:GO byla vydána 21. srpna 2012 pro operační systémy Windows a OS X a na platformách Xbox Live Arcade, PlayStation Network a Steam. Majitelé OS Linux si museli počkat až do září 2014. A na co konkrétně se mohli fanoušci žánru těšit?

Co je v CS:GO nového?

CS:GO přinesl staré dobré mapy v novém kabátku a samozřejmě i zbrusu nové mapy, herní režimy a postavy. Co se týče multiplatformního multiplayeru, z původního plánu (Windows × OS X a PSN) nakonec sešlo a byl realizován pouze pro Windows a OS X. Koncept předchozích verzí Counter Strike byl zachován – mapy zůstaly schématicky podobné (byť byly upraveny graficky). Přibyly však nové zbraně a vybavení. Některé vzbudily takový ohlas, že se brzy začaly prodávat v podobě reálných replik. Zde si můžete zakoupit nejlepší CS GO nože, jako je karambit. Ve hře přibyl také inventář, v rámci kterého lze nakupovat a prodávat skiny (vzhledy) zbraní. Skiny mohou hráči nakupovat, ale také získat přímo při hraní či je měnit. Mimo to je možné nakupovat nálepky týmů a turnajů.

Herní módy

Co se týče herních módů, aktuální verze jich obsahuje celkem pět – mise s bombou, mise s rukojmími, deathmatch, arms race (hráči se zabíjí navzájem s cílem získání zlatého nože) a demolition (hráči hrají se zbraní, která je pro jejich tým typická). Suma sumárum jde o velmi povedené pokračování legendární online FPS a měli byste ji rozhodně vyzkoušet!

Publikováno: 08. 02. 2018

Kategorie: Hry

Autor: Adam Hájek