Recenze Přehraj.to: Neomezené stahování a sledování

Ne, že bych byl člověk přelétavý, ale čas od času rád přesedlám „na lepší“ službu. V souvislosti se sledováním filmů a seriálů měním servery poměrně často. Ale proč chodit kolem horké kaše – v následujících řádcích vám prozradím, proč jsem začal využívat Přehraj.to. Přehraj.to (chcete-li, tak i Přehrajto.cz) sice není největší či nejznámější server pro svobodné šíření souborů, ale na druhou stranu je dostatečně velký na to, aby si zasloužil pozornost. Navíc nabízí benefity, které u konkurence nenajdete. Co se týče databáze souborů, doposud jsem našel všechny seriály a filmy online, které jsem hledal. Tímto chválím uploadery, kteří se činí jako mravenci. Ostatně mají k tomu dobrý důvod – upload program, v rámci kterého vydělávají slušné částky. Ale k tomu se dostaneme v závěru recenze. Uživatelé mohou vybírat mezi bezplatným stahováním/sledováním filmů a seriálů bez registrace a placeným účtem. První varianta je naprosto vyhovující pro méně náročné a trpělivější uživatele. Pokud vám nedělá problém o něco horší kvalita videa, omezená rychlost a přítomnost reklam, není co řešit. Opravdová zábava však začíná až po registraci. Neomezené stahování, neomezená rychlost, žádné reklamy a soubory v HD i Full-HD kvalitě. Navíc non-stop a bez omezujících kreditů! PREMIUM účet není nákladná záležitost a při objednávce na 12 měsíců je výrazně levnější. PREMIUM účet lze získat i zdarma, a to na 2 hodiny denně za sdílení souborů. Stačí nasdílet oblíbený soubor a pokud někdo klikne, máte aktivuje se placená verze. Předpokládám, že vás zajímá i možnost přivýdělku prostřednictvím upload programu. Je to snadné – stačí se registrovat, nahrávat videa a inkasovat peníze za shlédnutí/stažení. Díky tomu, že Přehraj.to nelimituje účty jako některé konkurenční servery, vyděláte více peněz, protože uživatelé přehrávají a stahují častěji. Shrnuto a podtrženo, Přehraj.to je kvalitní služba, která na mě zapůsobila hned v několika směrech. Jednak množstvím filmů a seriálů v databázi a zároveň intuitivním rozhraním, které mi „sedlo“. Když k tomu přičtu atraktivní parametry PREMIUM účtu a přítomnost kategorie „obsah pro dospělé“, nemám důvod přesedlat jinam!

Publikováno: 04. 07. 2016

Kategorie: Zajímavosti

Autor: Adam Hájek