Proč věnovat notifikacím pozornost?

Není to tak dávno, co se notifikace představily světu. Respektive je světu představil internetový prohlížeč Google Chrome, který dlouhodobě patří k nejpoužívanějším internetovým vyhledávačům vůbec. Hned po jejich představení je začala využívat řada firem. Především se jednalo o internetové obchody, ale s postupem let (i díky systému NOTIFEE) začali využívat moc notifikací prakticky všichni. Dokonce i obce, města, festivaly nebo muzea. Poznalo se totiž, že se jedná o mocný marketingový nástroj, kterého by byla škoda nevyužít ve svůj prospěch.

Notifikace jsou efektivnější než e-mail marketing

Ptáte se, proč byste měli i vy využívat notifikace? A to jak ty webové, tak ty mobilní? Především proto, že jsou efektivnější než e-mail marketing. Úkolem notifikací i e-mailů je především vzbudit zájem lid a zabít jejich neaktivitu. Jenže v případě e-mailů se ne vždy jedná o efektivní propagaci podniku. E-maily totiž často končí ve spamu, kde je člověk neregistruje a automaticky je maže společně s desítkami dalších zapadlých e-mailů.

Zato push notifikace si člověk všimne hned. Jsou rozesílány i ve chvíli, kdy není otevřená webová stránka nebo kdy se nepoužívá mobilní aplikace. Jelikož se jedná o krátké a úderné zprávy, je zde větší pravděpodobnost, že uživatele zaujmou. Především je třeba vypíchnout skutečnost, že push notifikace nemohou v porovnání s e-maily skončit ve spamu. Maximálně je může uživatel vypnout.

Notifikace jsou podporovány

Říkáte si, že zavedení notifikací se negativně projeví na hodnocení internetových vyhledávačů? Bojíte se, že spadnete z předních příček ve výsledcích vyhledávání na konec? Toho se nemusíte obávat, jelikož notifikace jsou podporovány jak většinou zařízení, tak internetovými prohlížeči. Vždyť přece jenom jeden internetový prohlížeč s nimi před lety přišel, proč by je nepodporoval?

You may also like...