PPC kampaň v plném proudu, ale konverze váznou?

Nepodařilo se vám web dostat na solidní pozice organického vyhledávání, a tak jste dali na radu svých přátel – nastavili jste si kampaň v rámci Google Ads. Lidé klikají, kredit vám ubývá, ale konverzní poměr se blíží nule... Kde je chyba? V PPC reklamě ji nehledejte, ta totiž funguje velmi dobře. Ale musí se umět nastavit, což bez dlouhodobých zkušeností a šestého smyslu dost dobře nejde. Možná jste se dopustili některé z častých chyb. Zodpovězte si proto následující otázky:
  • Propojili jste Google Ads a Google Analytics? Případně: Aktivovali jste automatické značkování (auto-tagging) URL v rámci nástroje Sklik?
  • Používáte vyhledávací síť s optimalizovanou obsahovou sítí namísto dvou samostatných kampaní?
  • Používáte pouze nejdražší volnou shodu a nikoliv jiné typy shod?
  • Optimalizujete jediné klíčové slovo a netvoříte další sestavy z long-tailů?
  • Zjednodušujete si práci výchozí maximální cenou za proklik?
  • Absolutně neřešíte vylučující klíčová slova?
  • Nepracujete s vyhledávacími dotazy a long-tailovými spojeními?
Pokud jste na většinu otázek odpověděli kladně, případně vůbec netušíte, o čem je řeč, není divu, že za PPC reklamu utrácíte nemalé částky, aniž by se dostavil požadovaný efekt. Jak z toho ven? Buďto si doplníte vzdělání – zúčastníte se kurzů o PPC pod taktovkou odborníků, přečtete si aktuální publikace a budete průběžně sbírat informace o trendech... Anebo se obrátíte na někoho, kdo se na PPC reklamu specializuje a nabídne vám full-service. Přikloníte se k druhé variantě a chcete spolupracovat s těmi nejlepšími? Pak se vám bude hodit kontakt na PPC Profits – agenturu, která realizuje lokální (např. PPC kampaň Ostrava...) i zahraniční kampaně napříč Google Ads, Sklik a Etarget. Profesionálové si navíc rozumí také s real-time biddingem a remarketingem. A ano – postarají se také o vaši reklamu na Facebooku. Chcete se dozvědět více? Pokud vás zajímá PPC pro Ostravu, pokračujte na https://www.ppcprofits.cz/ppc-reklama-ostrava. Zájemci o kampaň pro jinou lokalitu nechť zavítají na ppcprofits.cz.

Publikováno: 15. 12. 2018

Kategorie: ON-LINE Business

Autor: Adam Hájek

Tagy: ppc profits | ppc reklama | ppc reklama ostrava