Neodkládejte tvorbu webových stránek. A nebojte se WordPressu!

Důvodů, proč ukrojit z firemního rozpočtu nějakou tu korunu a investovat do webových stránek, se nabízí víc než dost. Pokud máte pocit, že vás akvizice zákazníků stojí mnohem více úsilí než v minulosti, pak je pro vás online prezentace „must have“. Být vidět na internetu v dnešní době znamená vykročit k úspěchu.

Podle studie vypracované společností Nielsen využívá internet při hledání firmy v okolí až 85 % spotřebitelů. Bez webových stránek se k vám podstatná část potenciální klientely vůbec nedostane – a lidé, kteří se o vás doslechnou odjinud, nemají možnost prostudovat bližší informace o službách. Logicky proto volí konkurenci, která je na internetu jako doma.

Díky internetovým stránkám oslovíte zákazníky v okolí i na druhém konci světa. Prostřednictvím sofistikovaných nástrojů jim odkomunikujete novinky a budete pro ně neustále k dispozici – například na online chatu integrovaném do prostředí webu. Získáte perfektní prodejní kanál, jehož údržba vás nebude stát mnoho času ani peněz. A nejen to. Pomocí nasbíraných dat zdokonalíte nákupní proces, vylepšíte služby a nabídnete produkty, které zákazníci skutečně chtějí.

Optimální poměr ceny a funkcionality? Volte WordPress

Nejznámější a nejrozšířenější redakční systém WordPress využívá dle oficiálních statistik 33 % všech webových stránek. Jeho síla spočívá v otevřeném zdrojovém kódu, dostupnosti (je zdarma), podpoře pluginů pro rozšíření funkcí (na WordPressu může běžen jednoduchý blog, firemní stránky i e-shop) a v neposlední řadě podpoře témat vzhledu (v případě potřeby lze web poměrně snadno redesignovat).

Tvorba webových stránek postavených na platformě WordPress je doménou odborníků z agentury  AJAS (chcibytvidet.cz). Realizují moderní, funkční weby, které lze v budoucnu libovolně rozšířit nebo upravit. Zároveň nabízí optimalizaci, správu PPC kampaní a související marketingové služby, díky kterým se web dostane do centra pozornosti cílové skupiny uživatelů.

You may also like...