Jaroslav Voldřich: Webové stránky mají smysl pro drtivou většinu firem

Je to k nevíře, ovšem i v dnešní digitalizované době se najde spousta firem, které si nenechaly vytvořit webové stránky. Případně je mají, ale aktivně nevyužívají. Jednoduše nevěří, že online marketing funguje nebo si myslí, že právě jejich obor patří mezi světlé výjimky. Matador ve světě internetového marketingu Jaroslav Voldřich má jiný názor. Ačkoliv se ve virtuálním prostředí pohybuje mnoho let a programování je jeho každodenní rutinou, má bohaté zkušenosti i s praktickým fungováním obchodu z dob, kdy pracoval jako obchodní manager. Webové stránky podle něj mohou webovky pomoct každému; musí se jen správně navrhnout a poté efektivně spravovat.

Klik, klik a prezentace je na světě… Takhle ne!

Zapomeňte na online generátory webových stránek, které umožňují naklikání vlastních online prezentace za pár desítek minut. Pokud má fungovat, je nutné k tvorbě webu přistupovat jako ke komplexnímu procesu.

Voldřich upozorňuje na význam předvýrobní analýzy. Profesionál musí klienta seznámit se základním fakty a zjistit, jak je daný obor v prostředí internetu vnímán. Na základě toho pak sestaví strategii, které podřídí i výrobu webových stránek.

Je třeba si uvědomit výroba webu pak nikdy není pouze o krásné grafice. Odborník by měl zohlednit uživatelskou přívětivost a postavit stránky tak, aby splnily svůj účel. Jednou z podmínek jsou věcné, dobře optimalizované texty. Pěkný design, kterým se prezentace odliší od konkurence, je třešničkou dortu.

Mít web nestačí, zákazníky přivádí marketing

Samotná existence webových stránek firmu nenakopne. Důležité je na web přivést relevantní návštěvníky. Možností, jak toho docílit, je poměrně mnoho a vybrat správný kanál není snadné. Zda se vám vyplatí investovat do PPC reklamy, soustředit se na SEO (optimalizaci pro vyhledávače), nebo spíše na aktivitu na sociálních sítích, vám poradí marketingový guru.

Pokud máte pocit, že váš web nepřivádí zákazníky, nebo snad ani žádný nemáte, kontaktujte Jaroslava Voldřicha. Působí na Plzeňsku, ale obrací se na něj zákazníci z celé ČR. Jeho portfolio a spoustu cenných rad najdete na www.jaroslavvoldrich.cz.

You may also like...