Facebook Pixel: Proč je důležitý?

Používáte Facebook? Možná máte založen i byznys účet a snažíte se cílit na nové zákazníky pomocí Facebook reklamy. Máte ale nainstalovaný Facebook Pixel? Pokud ne, v tom případě, potenciál Facebook reklamy nemůžete využít naplno.

Co je Facebook Pixel?

Facebook Pixel je v podstatě kód, který musíte nasadit na stránku a ten vám následně měří aktivitu na stránce. Může jít například o shlédnutí obsahu, načítání stránky, vložení produktu do košíku, prodej a podobně.

Proč je Facebook Pixel důležitý?

Facebook Pixel dokáže provázat vaši webovou stránku s Facebookovou stránkou, na základě čehož později optimalizuje reklamu na Facebooku tak, aby byla pro vás co nejziskovější. Pokud tedy pixel nemáte, můžete na Facebooku cílit na správnou cílovou skupinu a sbírat nové fanoušky, ale nikdy skutečně naplno nevyužijete potenciál, který vám tato sociální síť nabízí.

Co všechno vlastně Facebook Pixel dokáže?

Představte si, že na vaši webovou stránku zavítá zákazník, který si vloží nějaký produkt do košíku. Místo toho, aby nákup dokončil, košík opustí. Možná si to rozmyslel, možná jej nalákala konkurence, nebo musel věnovat pozornost něčemu jinému. Ať je to jakkoliv, díky Facebook Pixelu, dokážete na daného člověka cílit a zobrazit mu vaši reklamu přesně na produkt, který nechal v košíku. No není to dokonalé? To ale není všechno. Facebook Pixel vám postupně hromadí a sbírá publikum, které nějakým způsobem interagovalo s vaším webem. Publikum, které si vy následně dokážete podle různých kritérii roztřídit a každé skupině tak zobrazit relevantní reklamu. Skvělou funkcí je také cílení na podobné uživatele jako jsou osoby, které u vás již nakoupily. Jen si to představte. Na stránku vložíte správný kód, díky kterému pak můžete oslovit uživatele s podobnými preferencemi a nákupním chováním, jako mají vaši zákazníci. Zajímáte se o sociální sítě a hledáte způsob, jak zvýšit své prodeje na Facebooku a Instagramu? Obraťte se na zkušenou marketingovou agenturu, která vám s marketingem na sociálních sítích pomůže.

Publikováno: 26. 01. 2020

Kategorie: ON-LINE Business

Autor: Adam Hájek