Recenze: Držák na monitor NB F100 - otočte si obrazovku dle libosti

Technologický vývoj nelze zastavit. Ty tam jsou doby, kdy nám na pracovních stolech dominovaly rozměrné CRT monitory, které se sice nepyšnily velkou úhlopříčkou, ale přesto zabíraly spoustu prostoru. Časem je vystřídaly útlé LCD a LED monitory, které jsou v mnoha ohledech praktičtější. Přesto mají své limity, které poznáte vždy, když je zapotřebí změnit pozici obrazovky. Přesto existuje jednoduchý a maximálně elegantní způsob, jak tato omezení alespoň do určité míry obejít. Stačí si pořídit stolní držák... Na trhu je široké spektrum držáků, ale jen některé odpovídají vysokým nárokům nejnáročnějších uživatelů. Patříte mezi ně i vy a v žádném případě nehodláte dělat jakékoliv kompromisy? Udělejte si radost stolním držákem NB F100. drzak-monitoru Stolní držák monitoru NB F100 představuje ultimátní řešení pro každého, kdo před obrazovkou každodenně tráví spoustu hodin a čas od času potřebuje změnit její pozici. Ať už na PC pracujete nebo jen hrajete hry, bude se vám hodit. Držák NB F100 má vytříbený design a na vašem pracovním stole se bude vyjímat. Mnohem důležitější je ovšem funkčnost, kterou výrobce dotáhl na maximum. Praktický pomocník umožňuje rychlé nastavení polohy – výšky, vzdálenosti i náklonu. Díky funkci PIVOT lze obrazovku naklánět vertikálně i horizontálně. Model NB F100 se hodí na všechny typy monitorů s podporou VESA standardů 75x75 nebo 100x100. Nosnost se pohybuje od 1,5 kg do 7 kg, což v praxi odpovídá monitorům s úhlopříčkou 17'' až 27''. Máte-li větší monitor s větší úhlopříčkou a odpovídajícím VESA standardem a hmotností, můžete držák bez obav použít i na něj. drzak-na-monitor A kde tento povedený kousek seženete? Za bezkonkurenční cenu ho najdete v e-shopu drzakyastolky.cz, který provozuje společnost Fiber Mounts s.r.o. Specializovaný prodejce má veškeré zboží skladem a vy ho budete mít doma obratem. V případě jakýchkoliv otázek vám poradí kvalifikovaná zákaznická podpora.

Publikováno: 17. 02. 2015 / Aktualizováno: 29. 05. 2023

Kategorie: Hardware

Autor: Adam Hájek