Co musí mít každá firma? Svého CRM pomocníka

Jsou věci, bez kterých si v podnikání vystačíte. A poté tu jsou vychytávky, bez nichž se po jejich implementaci neobejdete. A jednou z nich je i CRM systém, jehož funkce si pochvalují tisíce firem po celém světě.

Co je CRM systém?

Zkratka CRM vychází z anglického Customer Relationship Management. A jak už samotný název napovídá, jde o systém, jenž umožňuje třídit důležité informace o zákaznících. Díky tomu lze následně vyhodnocovat obchodní aktivity společnosti s větší efektivitou a poskytovat tak ucelený pohled na celkové výsledky. V podstatě se dá říct, že jde o spolehlivého společníka, jenž slouží nejen jako užitečný nástroj pro schraňování dat, ale taktéž jako výborný motivátor. CRM systém totiž umožňuje sledovat stanovené cíle a následně je analyzovat. Díky tomu lze jednoduše zjistit, jakou strategii zvolit v příštím období. Tuto funkci si budou pochvalovat zejména pracovníci marketingového a obchodní oddělení včetně majitelů. Shromážděná data můžete využít i k lepšímu porozumění zákazníkům. Jejich analýzou je možné dosáhnout optimalizace obchodních procesů a zajistit tak firmě vyšší zisky plynoucí ze spokojenosti obou stran.

S CRM systémem k větším ziskům

Jelikož je CRM systém navázán na další informační systémy (marketing, účetnictví atp.), dokáže podrobně vyhodnocovat a následně pomoci navrhovat efektivnější řešení, a to doslova kdekoliv. Na cestě za prací (samozřejmě na sedadle spolujezdce) můžete vytáhnout z kapsy telefon a jednoduše procházet data. Stejně jednoduchá je i jeho desktopová podoba. Implementací CRM systému zkrátka můžete získat spolehlivého společníka na cesty, databázi kontaktů soustředěných na jednom místě, jasnou definici cílů a zlepšení obchodních procesů, které povedou k lepším finančním výsledkům a spokojenosti obou stran. Pokud hledáte kvalitní řešení, doporučujeme SystemCRM.cz. U stejné společností můžete rovněž využívat ERP systém.

Publikováno: 30. 04. 2019 / Aktualizováno: 29. 05. 2023

Kategorie: Software

Autor: Adam Hájek