Co je potřeba k založení a provozování eshopu?

Prodejci a výrobci zboží mají zájem na na tom, aby nabídli své zboží co největšímu počtu potenciálních zákazníků. Proto se snaží hledat nové možnosti, které jim rozšíří pole působnosti. A jednou z těch nejvýhodnějších je založení eshopu.

Jaké jsou ty nejosvědčenější způsoby prodeje?

Přímý prodej ve vlastní provozovně nebo na prodejním stánku umístěném na frekventovaném místě, na trhu nebo na outdoorové akci je sice osvědčenou metodou, často ale nepřináší dostatečné výsledky. Jeho velkou výhodou je, že si zákazníci mohou vystavené výrobky důkladně prohlédnout. Na druhou stranu je touto formou sortiment vždy nabízen jen určitému omezenému okruhu lidí. A v neposlední řadě s ním jsou spojeny i nemalé náklady na pronájem, případně pořízení prodejní plochy a vynaložený čas či na mzdové náklady pracovníků. Většina prodejců proto dnes využívá také možnosti prodeje přes internet. A nejvhodnější formou je právě eshop.

Jaké jsou plusy vlastního eshopu? A má jeho založení i nějaké nevýhody?

Založení eshopu otevírá nové možnosti. I když je zejména v začátcích obvykle třeba využít pomoc specialistů, jakmile se eshop zaběhne, je jeho obsluha velice jednoduchá. A nabízení produktů jeho prostřednictvím je výrazně efektivnější než běžná internetová inzerce. Navíc lze zákazníkům nabízet všemožné akce a slevy, které podpoří jejich chuť nakupovat. Není třeba rozšiřovat prodejní plochu, zboží může být expedováno přímo ze skladu. Mnoho provozovatelů eshopu dokonce prodejnu vůbec nemá.

Jak na eshop efektivně a bez zbytečných výdajů?

Tvorba a zajištění technické stránky fungování eshopu je problematika, v níž se většina laiků dostatečně dobře neorientuje. Proto tu jsou přehledně uspořádané informace pro eshopáře, ve kterých může každý snadno získat potřebný přehled. Srozumitelnou formou vysvětlují, co je potřeba k založení a provozování eshopu.

Publikováno: 08. 02. 2020

Kategorie: ON-LINE Business

Autor: Adam Hájek