Chcete mít web ostrý jako břitva? Jan Řezáč vám ve své nové knize prozradí, jak na to

Máte za to, že webdesign je jen o bezchybném nakódování/naprogramování a uživatelsky přívětivé grafice? Tak proč vaše projekty nejsou tak úspěšné, jak jste původně očekávali? Odpověď na tuto a spoustu dalších otázek najdete ve zbrusu nové knize, která se zařadila mezi povinné čtivo všech webdesignérů a online podnikatelů ještě dříve, než se stačila ohřát na pultech. O čem bude řeč? O nejnovějším počinu Jana Řezáče – knize Web ostrý jako břitva.

Pro koho je kniha určena?

Kniha Web ostrý jako břitva není jen určena jen pro webdesignery, ale také pro zadavatele projektů. Co může nabídnout právě vám? Patříte-li mezi webdesignery, pravděpodobně zcela přehodnotíte svůj přístup a začnete tvořit weby úplně jinak. Jan Řezáč vám otevře bránu do vyšší úrovně a objasní vám, proč byste neměli podceňovat projektový trojimperativ, metody Zlatých kruh a další efektivní postupy. Nezáleží na tom, jestli pracujete na menších webech, nebo rozsáhlých projektech. Web ostrý jako břitva je nadčasová webdesignérská bible, která nesmí v chybět v knihovničce žádného webdesignéra. Další cílovou skupinou jsou zadavatelé projektů. Ti se dozví, jak připravit podklady pro webdesignéra, minimalizovat veškerá rizika, kvůli kterým projekt může „vyhořet“ a spoustu dalších zajímavých tipů a rad. Jan Řezáč

Kdo je Jan Řezáč?

Jan Řezáč není žádné ořezávátko, ale zkušený matador s více než 10ti letou praxí. Hovoří za něj zvučné reference (např. Masarykova univerzita, ČT nebo Plzeňský prazdroj) a více než 200 webových projektů. Pravidelně pořádá přednášky a školení, účastní se prestižních konferencí a rozhodně se vyplatí jej sledovat. Za zmínku stojí jeho účast na posledním ročníku konference Symposium 2014, kde společně s dalšími kapacitami sdílel know how se studenty a začínajícími podnikateli. Pokud jste na Symposium nemohli dorazit, pusťte si alespoň rozhovor s Janem Řezáčem v databázi agentury MotivP s.r.o. V archivu najdete také další záznamy – například z letošního Barcampu v Brně.

Publikováno: 13. 12. 2014

Kategorie: Tvorba webu

Autor: Adam Hájek

Tagy: jan řezáč | web ostrý jako břitva