Webovky, které fungují

Obsah článku:
  1. Jak z toho ven?
Doby, kdy byly webové stránky jakýmsi nadstandardem, jsou dávno ty tam. Vlastní webovky má dnes kde kdo a bez problémů si je za pár minut vytvoří i ten, kdo jejich tvorbě ani za mák nerozumí. A to dokonce zcela zdarma. V případě blogu se pochopitelné, v případě prezentace služeb či e-shopu neodpustitelné. Důvod je prostý, uživatelé jsou stále chytřejší a vidí-li šablonovité webové stránky, raději přesedlají ke konkurenci. Vážení podnikatelé, je rok 2012 a internetové stránky vypovídají o kvalitě nabízených služeb či zboží. Pokud jste vaši internetovou prezentaci vyřešili doménu třetího řádu a stokrát okoukanou šablonou, pravděpodobně moc nových zákazníků nezískáte.

Jak z toho ven?

Profesionální webové stránky jsou klíčem k úspěchu. Pohlížejte na ně jako na investici, která vám přinese spoustu nových klientů, tedy i peněz. Ať už se jedná o logo, nebo eshop, měl by je mít na starosti někdo, pro koho není grafika a tvorba webových stránek pouhým koníčkem. Zvolte internetovou agenturu, která se může pochlubit vynikajícími referencemi a nabízí komplexní služby. Pro ty vůbec nejnáročnější je zde PiXOLO, tým kreativců, kteří patří mezi ty nejuznávanější ve svém oboru. Není to však jen tvorba webových stránek, ale i SEO optimalizace a internetový marketing, které vás dostanou do středu dění. V případě PiXOLa se rozhodně nejedná o vyhozené peníze, ale naopak o výše zmíněnou investici, která vám velmi brzy přinese ovoce.

Publikováno: 28. 08. 2012 / Aktualizováno: 29. 05. 2023

Kategorie: Tvorba webu

Autor: Adam Hájek

Tagy: eshop | logo | PiXOLO | SEO optimalizace | tvorba webových stránek | tvorba www