Tvořte pravidelný obsah. Přinese vám více, než čekáte

Online marketing je rozsáhlý obor. Možná na vás doposud působil poněkud nudně, protože jste si v souvislosti s ním vybavili pouze digitální data. Ale může mít i jinou podobu než SEO a PPC. Vyplácí se také pravidelná tvorba obsahu – psaní tématických článků, natáčení videí, nahrávání audiopodcastů... Takový obsah jde vidět a může vám přihrát spoustu nových zákazníků. Tvorba vás bude bavit, a navíc vám může přinést mnohem více, než jste si možná doposud mysleli. Své o tom ví František Školník z onlinesales.cz, jehož myšlenky jsme shrnuli v následujících řádcích.

Proč je tvorba obsahu tak důležitá?

Prvním důvodem je přímý prodej. Vytvoříte obsah (napíšete článek o produktu či službě, natočíte video...), pomocí klasických online nástrojů ho dostanete k cílové skupině a přesvědčíte ji k nákupu. Velmi často se však obsah tvoří také za účelem zvýšení hodnoty firmy. Například v momentě, kdy se ji rozhodnete prodat – prostřednictvím kvalitního obsahu ubezpečíte potenciálního kupce, že je důvěryhodná apod. Anebo ve chvíli, kdy se firmu rozhodnete předat mladší generaci. Obsah může vašemu nezkušenému nástupci výrazně usnadnit start. A konečně jako „ice breaker“ při komunikaci s novým zákazníkem. Pravděpodobně vás již někdy někdo požádal, abyste mu do mailu poslali „něco o vás“. V takové chvíli je informačně hodnotný obsah k nezaplacení. Zákazníka mohou zajímat firemní hodnoty, reference, přístup k práci...

Resumé?

Zákazníkům nemusí stačit vaše logo a slogan. Měli byste jim poskytnout mnohem více informací, které je utvrdí v tom, že je spolupráce s vámi krokem kupředu. Díky kvalitnímu obsahu navodíte dojem profesionality a zároveň své cílové skupině předem zodpovíte důležité dotazy. Podívejte se na celé video Františka Školníka a případně se na něj rovnou obraťte. Pomůže vám s nastartováním obsahu i s dalšími aspekty online marketingu. https://www.youtube.com/watch?v=B3fEfCnzAo0&frags=pl%2Cwn

Publikováno: 11. 03. 2019 / Aktualizováno: 31. 05. 2023

Kategorie: ON-LINE Business

Autor: Adam Hájek