SEO, nebo PPC? Ideální je kombinace obojího!

Jak dostat na webovou prezentaci nebo e-shop zákazníky? Tvorbou webových stránek to teprve začíná – poté následuje neméně důležitá marketingová fáze. V podstatě dostanete na výběr mezi optimalizací webu a PPC reklamou. Do kterého zdroje návštěvnosti byste měli investovat? Možná vás to překvapí, ale nemusíte si vybrat jen jednu možnost. SEO a PPC mohou dobře šlapat i zároveň.

Nepohlížejte na SEO a PPC jako na dva konkurenty. Obě marketingové disciplíny mají stejný cíl – přivedení relevantních návštěvníků. Oba zdroje se mohou vzájemně doplňovat a zvýšit celkovou efektivitu vašeho snažení. Přesto byste neměli zapomínat ani na nevýhody a omezení obou metod a nastolit vhodnou strategii.

Co konkrétně má SEO a PPC společného?

V případě optimalizace i PPC záleží na vhodně zvolených klíčových slovech. Jejich sdílení může začátky kampaní výrazně urychlit.

Mnozí uživatelé vnímají brand, který se objevuje v placených i neplacených výsledcích, jako důvěryhodný. Objeví-li se váš web na dotaz na několika předních pozicích, uživatel si ho pravděpodobně mnohem lépe zapamatuje.

Vzájemné propojení informací z PPC reklamy a SEO vám umožní poznat a pochopit zákazníky.

PPC se vám bude hodit jako okamžité řešení situace, kdy vás konkurence neprávem poškodí a vyhledávač při zadání určitého dotazu zobrazí negativní informace. Díky SEO je pak v delším časovém horizontu posunete na pozice, na které zavítá jen minimum návštěvníků.

Obraťte se na specialisty a ukažte konkurenci záda

Zda je pro vaše marketingové účely lepší SEO, PPC, nebo synergie obojího, vám prozradí profesionálové z týmu Next Vision. Díky mnohaletým zkušenostem s on-line marketingem mohou objektivně posoudit, do kterého z těchto kanálů je vhodné investovat.

Pro Next Vision je každodenní rutinou také tvorba e-shopu a webových stránek. Vysokou úroveň služeb potvrdí více jak 250 zákazníků. Další informace a reference najdete na nextvision.cz.

You may also like...