PPC je silný marketingový nástroj. Ale jen pro ty, kdo s ním umí zacházet...

Chcete rozjet byznys na plné obrátky, ale nedaří se vám nahnat návštěvnost „přirozenou“ cestou, tedy přes organické vyhledávání. Jak je možné, že se vaše konkurence objevuje na předních pozicích a vy ne? Protože si platí PPC reklamu. Jistě jste o ní slyšeli a možná ji i vyzkoušeli. Ale dodrželi jste základní zásady, nebo jste jen stříleli na slepo? PPC reklama bezesporu patří k nejsilnějším marketingovým nástrojům, ovšem pouze za předpokladu, že je kampaň nastavena správně. Jinak se může stát, že utratíte spoustu peněz bez jakýchkoliv výsledků.

Co je to PPC?

Pro neználky: PPC je zkratka anglického sousloví Pay per Click. Česky se jedná o platbu za proklik a v praxi to znamená, že zaplatíte za každého návštěvníka, který se přes odkaz dostane na váš web. V tom spočívá zásadní rozdíl mezi PPC a ostatními marketingovými nástroji. K hlavním výhodám PCC reklamy patří přesné cílení na potenciální klienty, okamžité výsledky ihned po spuštění kampaně, flexibilita a možnost rychlé změny strategie, přesně měřitelné výsledky a vymezení rozpočtu.

K čemu PPC reklama slouží?

Prioritou je vždy rentabilita. Za PPC byste neměli utratit více, než kolik díky ní vyděláte. Cílů však může být hned několik, a to celkové zvýšení příjmů či počtu leadů, ale také brandbuilding při budování značky.

Na koho se obrátit?

Nechcete ztrácet čas studiem informací, účastí na školeních a testováním? Pak se obraťte na někoho, kdo má s PPC dlouhodobé zkušenosti a prokazatelné výsledky. K těm nejlepším u nás patří specialisté z PPC-profits.cz. PPC-profits vyváří a nastavují PPC reklamy v rámci reklamních systémů Adwords, Sklik a Etarget. Ovládají real-time bidding remarketing i reklamu na Facebooku. Chcete se dozvědět bližší informace? Najdete je na PPC správa: http://ppcprofits.cz/sluzby/ppc-reklama-spr-va

Publikováno: 01. 09. 2017

Kategorie: ON-LINE Business

Autor: Adam Hájek

Tagy: jak na ppc | ppc profits | ppc správa