Jděte zákazníkům vstříc: CRM může zachránit vás business!

Máte pocit, že získat zákazníka je čím dál náročnější? V mnoha oborech panuje tvrdší konkurence než před lety a firmy doslova bojují o klienty. Měli byste to snad „zabalit“ a raději se nechat zaměstnat? Možná bude stačit, když změníte strategii: spíše než akvizici nových zákazníků zaměřte svůj business na ty stávající. Aneb říká vám něco CRM?

Co je CRM? Zkratka sousloví customer relationship management nabývá v češtině významu řízení vztahů se zákazníky. Zjednodušeně jde o strategii, jejíž hlavním pilířem je snaha o vybudování trvalých a oboustranně prospěšných vztahů mezi firmou a zákazníkem. Důvod je prostý – udržet si stávající klientelu není ani zdaleka tak náročné (jak z finančního, tak z časového hlediska).

Bez CRM systému se neobejdete

Co je CRM systém? Alfou a omegou řízení vztahů se zákazníky je průběžné sbírání a analýza důležitých informací o klientech, jejich chování a průběhu zakázek. K tomu vám poslouží vhodně zvolený software neboli CRM systém.

Kvalitní CRM systém nabízí široké spektrum užitečných funkcí. V prvé řadě ho využijete při správě klientů.

Zaznamenáte do něj všechna data a budete je mít kdykoliv k dispozici na jednom místě. Populární český eWay-CRM vám bude navíc automaticky připomínat, koho oslovit a pomůže vám zachovat nepřetržitý kontakt. Díky přehledným reportům pak budete vědět, do jakých aktivit se vyplatí investovat čas a energii.

CRM systém představuje perfektního pomocníka pro každého marketéra. Umožňuje pečlivé plánování propagace, posílání hromadných e-mailů, sbírání zpětné vazby a generování nových obchodních příležitostí.

V rámci CRM budete mít po ruce veškerou obchodní komunikaci, důležité poznámky i dokumenty. Vše přehledně a s ohledem na efektivní workflow.

Vyzkoušejte CRM zdarma a udělejte si vlastní názor

Ale než se nad výhodami řízení vztahů se zákazníky rozplývat v obecné rovině, raději si rovnou vyzkoušejte některý z CRM systémů. Třeba základní verzi eWay-CRM, která je zdarma. Spoustu užitečných tipů najdete v sekci CRM blog.

You may also like...