Emailing - forma propagace, která skutečně funguje, ale...

Zvýšit prodej a tedy i zisk, to je cíl každého internetového prodejce a my vám prozradíme, která marketingová metoda opravdu funguje. Zřejmě vás překvapí, že nejde o horkou novinku, ale „starý dobrý“ emailing, který je bohužel v poslední době poněkud v ústraní. Možná jste již a hromadné rozesílání emailů v minulosti zkoušeli i vy a pokud jste nezaznamenali kýžený efekt, chyba nebyla v emailingu jako takovém, ale v provedení kampaně. Podobně jako u všech ostatních způsobů online propagace, totiž i vytvoření úspěšné emailingové kampaně vyžaduje notnou dávku zkušeností a především kvalitní kontakty. V internetových vodách na nás číhá nespočet „odborníků“, kteří nabízí hromadné rozesílání emailů za neskutečně nízké ceny. Většinou jde ale o naprosto zbytečnou akci, kvůli které zbytečně ztratíte čas, vyhodíte peníze (byť pár drobných) a v nejhorším případě pošpiníte jméno svého e-shopu. Rádoby odborníci totiž neřeší, komu vaši nabídku rozešlou a chlubí se obrovským množstvím e-mailových adres (které často nezískali legálně). Chcete-li se podobným službnabídkámám vyhnout, vsaďte na hromadné rozesílání emailů od Chci-emailing.eu, kterou využívají významní klienti z České republiky, Slovenska a Velké Británie. Za zmínku stojí výrobce bezpečnostních dveří NEXT, slovenský aquapark AquaCity a spousta bankovních společností, které v rámci e-mailingové kampaně prezentují své finanční produkty. Důvod, proč je výše zmíněný emailing jiný než ostatní, je obsáhlá databáze e-mailů od lidí, kteří by o vaše služby či produkty skutečně mohli mít zájem. Cílem kamapně není rozeslání co největšího počtu e-mailů, ale oslovení klíčové skupiny, která zajistí rychlou návratnost investice a následný zisk. Na balíčky, které jsou v rámci tzv. „chytrých kampaní“ k mání, je garance min. 10 % open rate (přečtení e-mailů), přičemž minimální objednávka činí 50 0000 e-mailů. Váš reklamní e-mail si tedy přečte minimálně 5 000 lidí, kteří souhlasili se zasíláním obchodního sdělení. Chcete-li si efektivní e-mailingovou kampaň vyzkoušet, doporučujeme testovací kampaň pro 12 000 náhodně vybraných příjemců. Po dokončení kampaně obdržíte detailní statistiky, na základě kterých se budete moct rozhodnout, zda se vám tato forma propagace vyplatí, či nikoliv.

Publikováno: 21. 05. 2014 / Aktualizováno: 31. 05. 2023

Kategorie: ON-LINE Business

Autor: Adam Hájek

Tagy: emailing | emailingová kampaň | rozesílání reklamních newsletterů