Bez kvalitního textového obsahu nemáte šanci uspět

Začali jste své služby či zboží propagovat na internetu, ale ani přes vysokou vstupní investici se nedostavil očekávaný výsledek? Pojďme si to zrekapitulovat – jakým způsobem jste investovali své těžce vydělané peníze? Za propracovaný systém a grafiku na míru? Za marketing? To je samozřejmě v pořádku, ale nezapomněli jste náhodou na základní kámen každého projektu – smysluplné texty, které osloví cílovou skupinu zákazníků? Nebudeme si nic nalhávat. Málokdo zvládne nakódovat web a vytvořit slušivý grafický kabátek. To samé platí i o propagaci. Na žádnou z těchto činností si většinou netroufáme a neváháme se obrátit na odborníky. S texty je to jiné. Napsat pár řádků přece zvládne každý, nebo ne? V podstatě je to tak. Sepsat „nějaký“ obsah zvládne téměř kdokoliv. S textem, který prodává, už to tak jednoduché není. Copywriting vyžaduje odbornost jako kterýkoliv jiný obor a jedině profesionální textař ho ovládá natolik, aby vás dokázal prodat. Je dokázáno, že kvalita informací a způsob jejich prezentace má na konverzní poměr zásadní vliv. Za vašim momentálním neúspěchem tak pravděpodobně stojí „úspora“ za texty. Najít zkušeného copywritera však není tak jednoduché, jak se na první pohled zdá. Vyžadujete-li kromě kvality také rychlost, neunáhlete se a vsaďte na někoho, kdo obsah www tvoří již nějaký ten pátek. Doporučujeme službu textovnik.cz, za kterou stojí reklamní agentura webees.cz. Prostřednictvím přehledného formuláře nastavíte požadované parametry, doplníte o poznámky a objednáte. Samozřejmostí je možnost expresního vyřízení, ale také velmi levné texty, které se hodí jako obsah pro miniweby nebo PR články. V každém případě můžete počítat s výsledkem, který předčí vaše očekávání...

Publikováno: 29. 05. 2013

Kategorie: ON-LINE Business

Autor: Adam Hájek

Tagy: copywriting | kvalitní články | obsah webu | texty na www