3 nejčastější mýty o reklamě na Facebooku

Sociální sítě dnes tvoří nedílnou součást našich životů. Jejich vlivu využívají také firmy, kterým pomáhají v budování značky, v lepším cílení na zákazníky a k větším tržbám. Mezi nejoblíbenější a nejvyužívanější sítě patří Facebook. Právě s ním se ovšem pojí celá řada mýtů. Které patří mezi ty nejčastější a co je na nich pravdy?

Nejlepší léta už má za sebou

S Facebookem se pojí určitá nedůvěra. Často se setkáváme s názory, že svá nejlepší léta už má tato sociální síť dávno za sebou, že jeho návštěvnost upadá a propagace na něm nefunguje. Pravdou však je, že na Facebooku se pořád nachází polovina české populace, která tady tráví velké množství času. Je zde tedy velké množství potenciálních zákazníků – mladých i dříve narozených, teenagerů, třicátníků i seniorů. Nevyužíváte-li tedy reklamy na Facebooku, dobrovolně se ochuzujete o část tržeb.

Malé investice, malé výsledky

Toto je další, velice častý předsudek. Do facebookové reklamy však nemusíte vložit desítky tisíc korun, vystačíte si i s menším rozpočtem. Povede-li se vám dobře zacílit, zaujmout jedinečným obsahem a připravíte reklamu, na kterou budou lidé reagovat pozitivně, sdílet ji a šířit, klidně se příspěvek může dostat až ke statisícům uživatelů. Základem úspěchu je správně připravená a nastavená reklamní kampaň, která naplno a účinně využívá všechny možnosti. Nevíte-li, jak se sociálními sítěmi pracovat, a veškeré vynaložené investice se mění jen na prázdné náklady, využijte pro podporu svého podnikání služeb reklamních agentur.

Čím víc fanoušků, tím líp

S tímto mýtem se setkáváme snad nejčastěji. Dříve byl totiž tento indikátor jednoznačným ukazatelem úspěšnosti stránky. Dnes je ale situace odlišná. Samotný počet fanoušků ještě nic neznamená, daleko důležitější je to, zda s nimi dokážete pracovat, umíte je zapojit a „rozhýbat“ k aktivitě. Nesnažte si je kupovat, automatickým „lajkováním“ totiž skutečné zákazníky nezískáte. Vybudujte si svou základnu poctivě, postupně, krok po kroku. Tvořte zajímavý obsah, který fanoušky upoutá a budou na něj reagovat – začnou stránku sledovat, dají jí like, budou ji sdílet, komentovat. Pomohou vám tak šířit obsah a přivést nové zákazníky. Věřte, že kvalitní komunikace se dá dělat i bez desetitisíců příznivců.

You may also like...